AKTUÁLIS




 A Bakér Mente, szülővárosom havi lapja interjút készített velem :)



A Parakletos Könyvesház Újszövetségi Óravázlataihoz illusztráltam!




















Néhány rajzot megosztok Veletek a munkafüzetekből:






http://www.parakletos.hu/taxonomy/term/10




Megjelent a Miklya Zsolt által tervezett MÓZES ÚTJAI bibliai játékkártya az illusztrációimmal!










Keressétek a boltokban!! :)
http://www.parakletos.hu/





Megjelent Hoppál Bori: AZ ÉN TESTEM c. könyve, amit én illusztráltam!








A könyvet akkor illusztráltam, amikor terhes voltam a kisfiammal, valamiért ez a kép lett a kedvencem :) :



Keressétek a boltokban!! :)
http://www.azentestem.hu/ 


Illusztrációim az Író Cimborák blogján

Néhány rajz onnan:








Illusztrátor Pajtások kiállítása a Castro bisztróban

 











A kiállítás 2014 szeptember 12-ig, péntekig látható a Castroban!

A rajzom a kiállításról, mely gazdára is talált ott:




Illusztrátor Pajtások Völgye



A Néprajzi Múzeum és a Docuart szervezésében megrendezendő Bokréta és biciklilánc Magyar néprajzi filmfesztivál keretében egy témába vágó szöveget illusztrált a pajtások kis csapata. Az ebből összeálló kiállítás megtekinthető a Bokréta és Biciklilánc fesztivál helyszínén, Vigántpetenden a Kultúrban (Kossuth L. u. 76) a Művészetek Völgye fesztivál ideje alatt.
2011.07.22-31.


Legújabb illusztráció kiállításom a Pókulcsban látható július 5-ig!
Mindenkit szeretettel várok!!


Gyereknapi kiállítás 2011. május 29-től júni 5-ig az Urániában.
Mindenkit szeretettel várunk!















Vándorló medvék











 




Most Budatétényben kerülnek a falakra az Illusztrátor Pajtik medvéi, köztük Zsigu is.
Megnyitó április 5-én.



Nyúl Pajtások kiállítás nyílik az Illusztrátor Pajtások nyulas munkáiból március 30-án 17:00-kor - melyen Banóka is, mint nyúl, részt vesz - a Munkácsy 27 Oktatóközpontban.
Szeretettel várunk mindenkit!!














Március 8-án egyéni kiállításom nyílt a FISE Galériájában, mely már csak néhány napig, március 26-ig tekinthető meg!









Medve Pajtások kiállítás február 1 - március 25-ig, - melyen Zsigu macim is részt vesz - a Zölderdő oviban!



A kiállításról


 





 Boldog Karácsonyt és Új Évet Kívánok!









Felkerültek a képeslapjaim fotói a Luska Design weblapra!!
 


A Chrismukkah - Hanukarácsony vásáron Banókás és Macis képeslapokat, ajándék kísérő kártyákat vehettek tőlem!:) 2010. december 4. 10-18 óráig

Végre fent van Chico és Rita trailere:)
 
júni9-16-ig a 7grafikusaként mutatott be a hg.hu:)
 


FELKERÜLT BANÓKA A YOUTUBERA!!!
/itt is megnézheted, a videosávban/




KIÁLLÍTÁS 2009 október:

Nincsenek megjegyzések: